We laten graag gratis en geheel vrijblijvend zien wat we kunnen! Gratis SEO Analyse t.w.v. € 249,-.
Vraag onze gratis SEO Analyse aan!
Als ondernemer wil je graag bezig zijn met jouw business en niet met zaken die niet je interesse hebben en die je eigenlijk helemaal niet wilt weten. Dat snappen wij heel goed en juist op dat punt kunnen wij een oplossing bieden. Onze drijfveer is om jou te helpen om succesvol te zijn en verder te groeien, dat motiveert ons iedere dag weer om aan de slag gaan.
Wil jij ook meer winst, meer omzet en nieuwe klanten? Met onze gratis SEO Analyse laten we jou alle kansen zien, vul onderstaand formulier in en we gaan direct vrijblijvend voor je aan de slag om te laten zien wat we in huis hebben. Waar wacht je nog op?
Wat levert een SEO Analyse mij op?
Als bedrijf wil je natuurlijk graag groeien, qua aantal klanten, omzet en vooral winst. Ben je niet helemaal tevreden over de huidige resultaten en denk je dat het (nog) beter kan? Laat je (online) nog kansen liggen? Met onze gratis SEO Analyse. Geen verborgen kosten en geen addertjes onder het gras. We helpen jou graag met jouw business online te groeien en onze analyse en aanbevelingen leiden altijd tot betere resultaten.
Wat kun je verwachten?
- Een analyse van jouw website op de belangrijkste technische punten.
- Een overzicht van belangrijke zoekwoorden voor jouw business die je nog niet wist.
Direct een Gratis SEO Analyse aanvragen:
Waarom een SEO Analyse aanvragen?
Onze gratis SEO Analyse geeft je een uitgebreid rapport van de huidige stand van zaken van de website. Hoe de website er voor staat in vergelijking met andere websites in jouw markt. Wat het geschatte zoekvolume is voor je belangrijkste trefwoorden. Op welke zoekwoorden mensen de website momenteel vinden en de huidige zoekwoord posities.
Onze SEO professionals zorgen ervoor dat je een nauwkeurige SEO en linkbuilding analyse van je website krijgt. We vertrouwen niet op willekeurige schattingen, maar baseren ons op betrouwbare data. Daarvoor gebruiken we onze eigen aangepaste algoritmen en tools waarmee we binnen korte tijd alle belangrijke gegevens over je site heel nauwkeurig kunnen verzamelen. Daarnaast verzamelen we ook de belangrijkste data van de markt of niche waarin jouw bedrijf actief is. Zodra we deze informatie hebben, analyseren we alle data en zetten dit om in gemakkelijk te begrijpen termen. Hierdoor kun je eenvoudig en snel de belangrijkste aspecten in je opnemen zonder zelf urenlang onderzoek te hoeven doen.
Is zoekmachine optimalisatie (SEO) wel interessant voor mijn bedrijf?
We begrijpen ook dat sommige website eigenaars niet geïnteresseerd zijn in het verhogen van hun rangschikking voor meer verkeer, maar dat ze in plaats daarvan organisch zoekverkeer te gelde willen maken. Ook om deze reden kun je een gratis analyse krijgen – of je nu de geschatte CPC of CPM kosten van je zoekwoorden wilt weten, we geven je toch een volledig rapport van deze cijfers. Als je wilt dat we een onbevooroordeelde vergelijking maken tussen advertentietarieven van verschillende bedrijven, laat het ons weten en we komen graag tegemoet.
Wat is SEO? Wat betekent het?
SEO staat voor Search Engine Optimization (zoekmachine optimalisatie) en is het proces waarbij webpagina’s en websites zo geoptimaliseerd worden dat zoekmachines ze waardig genoeg achten om ze op te nemen in de topposities op SERPs (Search Engine Result Pages) oftewel zoekresultaten pagina’s. Op die manier tonen de zoekmachines je website aan meer mensen die op zoek zijn naar jouw diensten of producten. Hierdoor ontvang je (gratis) meer organisch verkeer en dat zal resulteren in meer verkopen of aanvragen.
SEO omvat het geheel van disciplines die de zichtbaarheid van een website of een webpagina in zoekmachines verbetert en optimaliseert. En dan gaat het om de “natuurlijke” of “onbetaalde” zoekresultaten van de zoekmachines Google, Yahoo en Bing.
Zoekmachine optimalisatie is tegenwoordig erg complex en afhankelijk van heel veel factoren. Zowel Onsite SEO factoren (intern) als Offsite SEO factoren (extern).
De 3 belangrijkste pijlers van SEO die aan bod komen in de SEO Analyse: techniek, content en autoriteit
In de SEO Analyse gaan we de website controleren op de 3 belangrijkste pijlers voor SEO, namelijk: techniek, content en autoriteit.
Techniek
De eerste SEO pijler ‘techniek’ verwijst naar het technische deel van SEO en dan hoofdzakelijk van de website zelf. Dit is één van de belangrijkste elementen bij het optimaliseren van een website of webshop. Je kunt dit onderdeel vergelijken met de fundering van een gebouw. Wanneer de fundering niet goed is aangelegd en stabiel is, zul je op den duur problemen krijgen. Als een website een slechte structuur heeft of traag is, markeert Google de site als van lage kwaliteit en verlies je potentieel organisch verkeer. In de technische SEO analyse beoordelen we jouw website op de belangrijkste aspecten. Onder andere de volgende zaken komen aan bod in de SEO Analyse:
- Site health
- Sitemap
- .htaccess
- SSL veiligheidscertificaat
- Indexatie
Content
De ‘inhoud’ of ‘content’ van een website is de 2de pijler en kan bestaan uit tekst, afbeeldingen maar bijvoorbeeld ook video. Kwalitatief goede content is een dominante factor als het gaat om de inhoudsstrategie van een site. Daarom is het erg belangrijk om hier voldoende aandacht aan te besteden. Hoe beter de content neergezet is, hoe makkelijker Google jouw pagina kan indexeren. En hierdoor zal jouw website weer beter gevonden worden in de zoekmachines. We analyseren en beoordelen jouw website op o.a. de volgende aspecten:
- Meta-titels en meta-omschrijvingen
- Headings
- Beoordeling kwaliteit en kwantiteit van de content
Autoriteit & linkbuilding
De derde en tevens belangrijkste pijler is de autoriteit van een website. De autoriteit van een website wordt ook wel link populariteit genoemd. Het hangt nauw samen met het aantal kwaliteitslinks dat naar een website wijst. Het opbouwen van een natuurlijk en kwalitatief goed linkprofiel is echt maatwerk. Weten welke backlinks goed zijn voor een website en op de juiste manier linken naar de juiste pagina’s is essentieel om goede resultaten te realiseren. Onze SEO en linkbuilding marketeers beschikken over deze specialistische kennis en hebben ruime ervaring met het bedenken en uitvoeren van de optimale linkbuilding strategie. In de SEO Analyse gaan onze marketeers o.a. de volgende zaken onderzoeken:
- Analyse linkprofiel
- Authority Score
- Aantal backlinks, verwijzende domeinen en verwijzende IP-adressen
- Verhouding Follow vs Nofollow backlinks
Zoekwoorden onderzoek
Om een goed beeld te krijgen van de betreffende doelgroep of niche, gaan we een klein marktonderzoek doen. Zo weten we precies welke zoekwoorden jouw potentiële klanten gebruiken en op welke keywords we ons het beste kunnen richten.
- Analyse organisch verkeer
- Analyse huidige zoekwoord posities
- Onderzoek naar zoekwoorden waar nog kansen liggen
Concurrentieanalyse
Door de grootste concurrenten in jouw markt te analyseren kunnen we bepalen wat de juiste strategie is voor jouw website. Daarbij gaan we altijd in de beginfase op zoek naar het zogenaamde laaghangend fruit. We richten ons dan vooral op de zoekwoorden waarvan wij verwachten dat we daarmee het snelst resultaten kunnen behalen. De volgende zaken komen daarbij aan de orde:
- Bepalen van de belangrijkste concurrenten in de betreffende markt of niche
- Analyse van het organische verkeer van de grootste concurrenten
- Analyse van het aantal backlinks, verwijzende domeinen en verwijzende IP-adressen van de grootste concurrenten